Wildstreet

Har party själv här i lägenheten. Pojkvännen är och åker snowboard. Och eftersom att jag aldrig har lärt mig att åka slalom och jag inte bör åka skidor med min rygg så stannade jag hemma. Så det som gäller idag är tvätta och städa. Behövs verkligen!

Längtar förövrigt tills imorrn. Ska hem till mor och far i några dagar. O då blir det till att träffa alla underbara vänner. Och vi lär hitta på massa bus så vi får se om det kommer upp nåt kul här ;) Men nu blir det awsome musik på högst volym! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EkgAl2eNaG8
Denna låten är grymt bra. O vi alla gillar ju snygga rockbrudar!
Synd bara att själva bandet inte är så snygga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0