<3 - day

Alla hjärtans dag alltså. Den har spenderats med bästaste Michael och Jenni. Först bar det av till Uddevalla för att släppa av Michael vid bussen. Sen har jag och Jenni flängt runt lite överallt ;p Vi har även fotat idag. Bilder kommer kanske upp imorgon.

Nåt annat jag kan säga är att jag och bästa vännen somna klockan 8 imorrses.. Så jag har alltså bara sovit 2 1/2 timma inatt. Okej jag kunde ha sovit längre om jag velat men så blev det inte. Och det sjukaste är att jag är super pigg! Helt insane.. Men skoj har jag haft ^^

/kisses

Kommentarer
Postat av: Emilia Sjöstrand

Tog allt lång tid för dig att uppdatera igen haha <3



Och hjärtat, åh, jag saknar dig så mycket! :(

Puss, din lilla göteborgare Em.

2012-02-21 @ 18:26:22
URL: http://backburner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0