My honey

Omg vilken gammal bild jag hittade precis.. O tänk vad sjukt dålig kamera det var på mobilerna förr ;) Men iaf, min underbara Evelina kommer förhoppningsvis hit imorrn. Hoppas hoppas hoppas.. Saknar henne något enormt!

Så idag då, jag o Linda har börjat simma. Vi är inne på våran andra vecka nu. Simmade 20 vänder på en halvtimme. Hade inte så mycket tid på oss idag men ändå ganska bra för att vara otränade tycker jag ;) Sen blev det en ridtur på min lilla pålle. Så nu är jag helt slut :p

Men nu har min älskling äntligen kommit hem. Så nu blir det toast och ett avsnitt av Storm Chasers. Love it!

/kisses


Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA trodde det stod /kissie, var lite kul <3

saknar dig btw.

2011-10-24 @ 20:21:49
URL: http://constellations.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0