29/5

Omg säger jag bara. Gårdagskvällen var super kul till en början, men sen gick nästan allt utför. Mer ska jag nog inte berätta.
Idag så vaknade vi alldeles för sent.. Kommer inte kunna gå upp imorgon, börjar jobbet klockan 6 :/ Men men. Blev iaf lunch med Elin idag :) Mycket trevligt måste jag säga! Synd bara att det inte var fint väder idag för annars hade det blivit picknick, men det får bli en annan dag istället ;) Och nu då, mår jag skit! Huvudet gör ont o kroppen är inte med alls.. Så ska ta lite glass nu o sen äta en massa frukt, då blir det säkert bra ;)

/kisses

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh har du en blogg! Vad roligt :D Den ska in på bokmärken! Det var superkul att träffa dig idag, har saknat dig! Får helt klart bli snart igen :)

2011-05-29 @ 22:20:20
Postat av: Sofia

Hehe japp det har jag ;p oh så trevligt ^^ jag är lite kass på att uppdatera bara.. Åh jag har saknat dig också ska du veta! Absolut :D

2011-06-06 @ 01:55:29
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0