Pain..

Bild: WeHeartIt.Com

Inatt så vaknade jag av en sjukt hård smäll mot min näsa.. Det visade sig att min pojkvän hade nockat till mig med sitt huvud. O det var inte en liten smäll, utan den var så jäkla hård! Kändes precis som den gången jag åkte av min häst o landa på näsan, då kanske ni kan tänka er hur ont jag fick? Det sjuka var att jag inte ens börja blöda näsblod. Fast jag är gött svullen nu ska ni veta! Men nog om detta. Händer det nåt skoj för er i helgen? Själv så ska man vara barnvakt :p Mina söta små brorsbarn kommer hit o sover över. Så då kommer det vara full fräs :p


Men nu tror jag att jag ska ta mig lite glass, o sen blir det sova. Börjar jobba 6 imorrn nämligen.

//Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0