9/3

Me and my old friend. Fast nu såg han INTE
ut så där, sjukt stor förändring :p

Har inte skrivit på ett bra tag så får uppdatera lite. Ganska mycket har hänt. Fixade till min ena tatuering förra tisdagen. O den blev såå mycket bättre! Så nu är jag nöjd med den :) O de är väl tur det för har lagt ut en hel del på den.. Kommer lägga upp bilder så fort jag slutat byta skin :p Jag har också fått jobba en hel del, så himla skönt!

So, i helgen hände det grejer! I fredags kom en av mina bästa vänner hit o hälsade på. Vi har inte träffats på 1 och ett halvt år. Helt insane! Sen på lördagen hade vi först förfest hos oss och sen drog vi ut. Ett lokalt band spelade, dock inget vidare bra enligt mig så hade lite tråkigt där i slutet när dom spelade :p Men det var en sjukt rolig kväll ändå! Sen hände det mycket men ändå ingenting på söndagen, så som det alltid brukar vara på söndagar.

Men nu ska jag dra, har lite brottom. Börjar om inte så många timmar. Hörs mer ikväll i think.

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0