You're fucking amazing..

Alltså hon är så jävla snygg! Kommer aldrig släppa det nej,
och på fredag då smäller det ;) höhö

Alltså ni förstår inte hur sjukt trött jag är.. Vet inte vad det är med mig. Håller kanske på att bli sjuk igen, det gillas inte! So vad har hänt idag..? Först jobb på skolan o sen stallet. Gick inget vidare, stallet alltså.. Var så trött o konstig så det enda jag gjorde var o klantade mig kändes det som.. Men det får väl gå det med ibland :p

Vet ni vad jag känner för att göra? Nåt helt crazy, men jag vet inte vad.. Tips? Så uttråkad om dagarna.. Är alldeles för sprallig för mitt eget bästa tror jag :p Fast ne, sprallig kan aldrig vara dåligt, i looooove it! ;D Saknar min galna brud och! Men nu ska jag ta och lägga mig, måste ju sova mycket om jag håller på att bli sjuk.. Hörs mer imorrn era små rumpenissar :)

/kiss and other stuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0