Wiiie

Wiiihowihooo :D Så glaaaad är jag! :D hahaha ni får veta vad det gäller inom den närmsta månden hoppas jag ;p Men nu ska jag nana, ska upp tidigt imorrn. Har ut och insläpp plus lunch i stallet imorrn. Men bästaste Margite är snäll o hjälper mig!

/natti natti

Btw kolla in min pojkväns Art. Tycker han är grym! Han har börjat måla en hel del faktiskt. Detta är bara några få tavlor han gjort (bilderna). Han vill iaf försöka sälja sina tavlor så han har råd att kunna fortsätta göra det han älskar så, help him! Länka till vänner osv, tavlorna är inte så dyra!

Fler bilder på tavlor finns på SickMindArt.tumblr.com där kan ni även ta kontakt med honom :)


Dom här två rear han ut jätte billigt då han inte är nöjd med dom..


One of my favourites :)


Kommentarer
Postat av: Trees

Wow vad fräckt:D han e duktig, jag gillar den sista också :)

2011-01-22 @ 20:35:11
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0