Craziness

Tjoooo på er! Helgen har vart toppen! I fredags kom Evelina hit o hon hade med sin lilla vovve Harry :p Blev filmkväll o så där på fredagen. Sen igår så drog vi hem till Margite o Tobbe och festade gärnet! Bara vi tre tjejer ;) Så jäkla kul hade vi! Blev så sjukt mycket dans och galenheter, love it! Dock så finns inga bilder, bara några videos men vet inte riktigt om jag vågar lägga ut nåra ;) Desutom så har jag inte fått dom än ;p Hehe.. Men nu så måste jag fortsätta städa för jag har en pojkvän som snart smäller av pga stöket här hemma :p

Ska pemanenta håret vågigt om ett tag så skulle testa hur det såg ut men det
blev alldeles för lockigt :p Fast det är nog som jag vill imorrn eller nåt ;)

/byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0