I want summer..


Bild: Weheartit.com

Helloo! Fy vad jag är på bra humör idag! :D Fast det kan väl kanske bero på en liten liten sak ;) Har iaf vart i Mariestad idag igen. Går hos en kiropraktor där, har nämligen fått problem med min rygg. Inget jätte allvarligt tror jag... :p Har ett ben som är lite längre än det andra tydligen så det är därför jag har fått så ont i ryggen osv. Men det var lite bättre idag sa han iaf :) Dock så gör det lika ont fortfarande, men det försvinner väl snart föhoppningsvis.

Igår hade jag en underbar kväll med my little friend Margite :) Började med att vi höll på att dö i höt i stallet, av skratt alltså :p Jag lovar om ni skulle se mig när jag är som värst så hade ni nog blivit rädda, för jag får knappt nån luft till slut. Ganska läskigt faktiskt när man inte kan stoppa sig själv. Sen iaf så drog vi hem till hennes pojks hus och bara chilla o så där. Mycket trevligt!

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Kallt som fan.. O jag är trött på det dåliga underlaget, går ju inte rida :( Fast iofs så kan jag bara rida väldigt lugnt just nu ändå pga ryggen. Min kiropraktor sa att jag får rida men jag får INTE ramla av. Hehe, iofs så brukar jag ju inte ramla av men man vet ju aldrig, kan ju hända nåt. Men men. Nu ska jag ta o göra mig en mugg varm choklad och sätta mig o kolla nåra avsnitt av The Cleveland Show i väntan på att älsklingen ska komma hem för då blir det mumsig mat :)

//byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0