19/1

Waaaah jag är så glad :D Fast jag kommer inte berätta varför än för det är ju inte säkert att det blir av. Men jag hoppas! Det ända jag kan säga är att det handlar om hästar ;p hehe. Kanske borde dra in min pålle lite mer i bloggen framöver också? Iaf mer modellbilder med henne! Har faktiskt inte en ända nu när jag tänker efter.. Sen så har jag inte blivit fotad på väldigt länge heller, kanske borde börja snart igen för det är ju så kul! :)
Men nog om detta. Så vad har hänt idag? Förutom att ha vart i stallet o flummat med margite så har det väl inte hänt nåt speciellt.. Bara vart i skolan..
Jo just det! Jag och margite skulle åkt till Skövde idag, för andra gången.. Sist så lånade vi hennes pojks bil och det slutade med att när vi låste bilen hemma hos margite så åkte rutorna ner, och sen gick dom inte att få upp. Så då blev det inget Skövde. O idag då så skulle vi låna bilen igen för att den har funkat ett tag nu. Men vad händer då? Jo den startar inte. Inte alls.. Så vi försökte starta den med startkablar men det hjälpte inte. Så inget Skövde idag heller :( Men inte nog med det. När vi var i stallet hörde vi en bil komma, så margite gick ut o kolla. O då var det så klart Tobbe som kom åkandes i sin bil.. Den hade startat senare såklart.... Det är inte tänkt att vi ska till Skövde tror jag..

Men nu blir det sängen. Upp tidigt imorrn, och en hel del saker ska göras under dagen :)
/natti

Har ni sett hur snygg Kelly Osbourne har blivit förresten? Jag är imponerad!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: tack snälla du!

Har gjort några modell jobb men inget jag tycker är så kul, föredrar nog att stå bakom kameran :) Men ibland har man inte frivilliga modeller så man får offra sig "

2011-01-20 @ 11:47:30
URL: http://stylebyang.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det blir vad man gör det till, alla kan stå framför kameran tror jag :) Absolut, bor du i stockholms området?

Finns olika modeller så det finns nog nått som passar alla :)

Du får jätte gärna gå in och ge förslag på vad jag kan förbättra i min blogg :)

2011-01-22 @ 13:01:29
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0