Tired girl..

Bild: Weheartit.com

Hej på er! Har inte skrivit på ett par dagar för har jobbat och vart helt slut.. Att jobba med barn är ganska påfrestande! Men jag gillart ändå ;p Idag har det inte hänt så mycket. Bara vart i stallet o sen tagit det lugnt. Vilket behövs, för imorrn har jag en monster dag! Jag börjar praktiken på skolan klockan halv 8 och sen vid halv 11 jobbar jag på fritids ända fram till halv 7 på kvällen. Nån här kommer ju vara dödstrött imorrn! Men men det får gå ändå :) Money är aldrig fel ;) Desutom är det kul på fritids.

Just det ni vet den dära lilla hemlisen som jag skulle släppa i helgen? Har ju haft fullt upp så släpper den lite längrer fram, blir bäst så ;) Men men, nu måste jag ta o gå o lägga mig, måste orka med hela dagen imorrn! Förresten, bilden här ovan är ju så sjukt fin! Tycker det ser jätte mysigt ut! Hade mer än gärna gått där, fast bara om det vart runt -3 som högst xD Står inte ut med denna kylan mer! Nån som ska med utomlands eller!?

/Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0