It's the february 28th and we have 2years and 4months <3



Äntligen! Snart har den här biopremiär. Läääängtar!! Tror den kommer vara awsome! Eller det är vad jag hoppas på iaf. So.. Har haft en tuff arbetsdag idag! Den började klockan 6.00 och slutade 16.30. Det sjukaste är att jag inte ens är trött än, och ändå så sov jag alldeles för lite inatt! Dock så har denna arbetsdag fört med sig en regäl förkylning. Tror jag iaf. Har sjukt ont i halsen och hostar! Men snart kommer älsklingen hem med bafucin så jag hoppas att jag kan klara mig veckan ut. Som tur är, har jag inga långa arbetsdagar framför mig! O imorron ska jag tatuera mig igen :D Så efter det lär jag må mycket bättre även om jag är sjuk ;) Men nu ska jag ta o fixa lite här hemma.

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0