Sunday..

Bild: WeHeartIt.Com

Solen lyser och det ser ut att vara varmt vårväder ute. Dock så är det sviiiinkallt! Hur kul är det? Jag som vill ha sommar.. Får väl ta o flytta till L.A eller nåt.. Det hade ju faktiskt inte suttit helt fel! Så vad händer på denna söndagen då? För mig blir det stallet snart för att luncha hästarna. Alltså jag fattar seriöst inte.. Förstår inte grejen med att luncha hästar! Hur i helvete har dom tänkt liksom? Hur ska man kunna luncha hästarna när man jobbar på dagarna? Det går ju bara inte. Alltså jag har ju inget imot det så, men jag tycker att den man hyr in sig hos ska ta på sig det ansvaret i så fall, OM den man hyr in sig hos bara jobbar med sin gård. Annars om den har ett annat jobb så är det klart att den inte kan ta lunchen men då tycker jag helt enkelt att man ska göra på det viset som är enklast och det är att ge dom mer på morgonen så dom kan gå o äta då o då. Så gjorde vi när jag hade min häst hemma, vi la alltid ut en hel höbal på morgonen och det funkade hur bra som helst! Visst det funkar väl kanske inte med alla hästar men då får väl man väl försöka lösa det på nåt annat sätt. Aja nog om detta! Får se vad jag o Mr. Right hittar på senare idag. Men nu ska ja ta o fixa lite här hemma sen dra. Hörs mer senare!

//kisses

Förresten, ni vet den bilden jag la upp med en brud som har rosor tatuerade på bröstet? (Två inlägg nedanför detta). Jag är gött sugen på att göra en sån ros nån stans på kroppen med dom färgerna, så snyggt! Kanske kan få in en tillsammans med det andra jag ska ha på min arm ;)

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0