Burlesque..

Helt sick! Kollade precis min statistik, och jag kan ju säga att det inte är så många pers som kollat min blogg just idag, MEN ändå så har jag 72 sidvisningar. Det är lite crazy måste jag säga :p Någon måste verkligen gilla att kolla på min blogg!? Fast det är ju så klart trevligt ;)

Sooo... Igår var det en galen kväll! Spriten bara flöda ;) Men det är kul ibland, och igår var det en sådan perfekt kväll för just det. Blev dock inga bilder. Det är nåt jag måste bli bättre på igen! Förr hade jag med mig kameran vart jag än gick, men nu är den aldrig med.. Inte bra alls! Så vad har hänt idag då? Inte mycket alls! Bara chillat o kollat filmer med Jenni. Vi såg Burlesque o fy i helvete vad bra den var! Måste ses säger jag bara! O gu vad jag önskar att jag jobbade på en sådan klubb! Japp nu kan ni nog bara gissa vad jag är för en slags tjej egentligen ;) hehe.

Men nu skajag o Jenni gå o se vad min pöjk håller på med ;)

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0