Summer?

Bild: Tumblr.com

Jäklar vad sjuk jag är nu! Känns som min näsa är tio gånger större än vad den är, och den sticks! Okej att jag har haft jobbig förkylning förut men den här tar priset! Blir till att kolla upp näsan på vårdcentralen när jag har tid. För er som inte vet så blir jag aldrig riktigt frisk från mina förkylningar, så har förmodligen en polyp i näsan. Hoppas jag iaf :S Bara operara bort skiten sen mår man super igen ;D

Så vad har ni haft för er idag? Själv försov man sig till jobbet och sen har jag bara jobbat. Kan ju tala om att min klocka faktiskt inte ringde! Så kass på att ta mig till jobbet är jag inte egentligen!
O vet ni, på denna dåliga dag hände det faktiskt en sak som gjorde mig riktigt glad! Solen tittade fram. Det var väl på tiden...! Det får fan inte regna nåt mer nu! Vill ha sommar!

Men nu ska jag ta o försöka bli frisk!
/Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0