In This Moment


Detta är ett av mina favorit band - In This Moment
Helt jäkla awsome är dom! Och sångaren Maria är så jävla snygg! Måste absolut se dom live snaaart! :)

Så, vad har hänt idag då? Ungefär det vanliga.. "Jobbat" på skolan hela dagen, sen när jag kom hem deckade jag lite i sängen med världens gosigaste pojkvän :) Sen har jag vart ute i stallet med Linda och Jennie :) Blev ett dressyrpass på banan. Gick hur bra som helst, hon gick som en klocka verkligen :D så glad! Håller på att träna upp grunderna igen. Min kära lilla häst har vart lite stel i nacken nämligen :p Men det märks knappt av nu och det har bara gått två veckor :D Underbart duktig häst har jag ^^ Hårdträningen går faktiskt riktigt bra. Och om det går så som jag vill så är vi på tävlingsbanan igen i början av nästa år :D Lääängtar!

Men nu är det så här att jag faktiskt ska ta o sätta mig o spela lite sims ;p hahah nööörd typ. Aja.

//Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0