30 days of night



Kom hem för inte alls så längesen. Har vart hemma hos mor och far på kalas för brorsan och min brosdotter :) Så kul att träffa familjen igen :) Ganska jobbigt att träffa brorsan o hans familj och mor o far så lite som jag gör. Eller lite o lite vet jag inte om det är, men iaf. Var i alla fall ett väldigt roligt kalas :)

Efter det blev det till att köra hem med brorsans finfina bil ^^ Jag ska nämligen lära mig att köra med hästkärra och mor o fars bil orkar inte riktigt dra det, så fick bli lite övning med brorsans bil och en vanlig kärra full med hö :p Inte det bästa att börja med en stor hästkärra kanske :p Men men, bra gick det iaf :D Förutom när det sprang en älg över vägen.. En bil körde om mig och lite framför kom det två mötande bilar. Precis när bilen som körde om mig hade kommit tillbaks till vårat körfält springer älgen upp på vägen och halkar imellan dom två mötande bilarna, som det inte alls var stort mellanrum mellan. Som tur var kom han upp på bena så snabbt så han sprang iväg. Men jäklar vad läskigt det var!

Nu blir det film!

Btw, Taylor Momsen är så sjukt jäkla snygg! Om man ändå fick se ut så :p

//kisses

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Hon är fan bra snygg! :)

2010-10-17 @ 21:50:21
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0