A dark livingroom with candles

Tuesday: Ledig från ridningen. Eller rättare sagt Confettis vilodag. Så hände inte allt för mycket. Bara tvätta hela kvällen typ :p

Sen idag då så har jag och Stoffe städat hela lägenheten. Välbehövligt var det! Dock lite kvar. Ridigt har jag också gjort såklart. Gick fin fint :) Och nu då så skulle vi egentligen haft filmkväll med Zandra och Anna. Men Zandra kom på för nåra timmar sen att hon har en lektion imorrn bitti klockan 8 så det sket ju sig tyvärr :( Så nu sitter jag och älsklingen och är rastlösa, vi kan verkligen inte komma på nåt vi vill göra.. Sitter iofs o funderar en hel del. Men just nu kan jag inte få iordning på alla tankar så mina funderingar får ni höra en annan dag :p

Men nu ska jag nog spela lite spel, längesen nu :p
Hörs imorgon, för då är det en väldigt speciell dag <3

/kisses

Oh shit höll på att glömma. Marilyn Manson har gjort en skräckfilm med sin modellbrud (om dom fortfarande är tillsammans) Lily Cole!! Ill cool verkar den vara! Den måste jag absoluuut se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0