25 oktober

Sitter här och väntar på att jag ska få ett sms om att vi ska ut till stallet. Så här är det när man inte har egen bil.. Men de funkar ganska bra ändå :)

Så okej jag har inte skrivit på några dagar. Har haft lite fullt upp. I fredags var det en heldag i stallet med Linda. Vi körde Bilbopojken o sen red vi våra pållar också :) Sen i lördags skulle några i stallet haft dressyrträning, även jag då men så blev det inte. Spöregnade och Sarah våran tränare hade vart sjuk precis så lite elakt att dra ut henne i ovädret :p Igår var jag hemma i mina hemtrakter på kalas. Mormor har fyllt 85 så vi var ute och åt på resturang :) Mycket trevligt, men vi kunde ärligt talat valt en bättre resturang :p Där vi satt var det nog 2 minus eller nåt, helt sjukt.. O maten funkade väl, men jag skulle nog kunna göra lika gott o då är det lite ovärt enligt mig ;p Men men, kul var det :)

Men nu ska jag byta om, har en känsla på att jag kommer få sms av Linda snart om att hon åker o hämtar upp mig nu (ganska vanligt att det händer) och jag hatar att vara försenad.

Hörd kanske mer senare :)
/kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0