19/10

Jo men insläppet av hästarnas gick bra. Men regnet föll i 120km/h från himmlen kändes det som, och kolsvart var det. Så jag kan ju säga att jag vara bara liiiite rädd :p Japp, jag är sjukt mörkrädd! Vill inte vara själv i mörkret egentligen, men men jag har ju hästarna :)

Alltså på tal om annat, jag såg på Kom i form med Anna Anka ganska nyss. Och jag är en av dom som verkligen inte gillar hennes åsikter osv. Men jag måste säga att hon är riktigt bra på det hon arbetar med, o det är väl tur det iofs. Och helt ärligt, jag kommer nog faktiskt fortsätta att kolla på det framöver :p O på tal om komma i form o så där, jag måste verkligen börja träna! Jag får ont lite överallt i kroppen då o då och jag är så sjukt svag. Inte bra alls! Men jag har det dära problemet att jag kan börja träna o är jätte duktig i några dagara sen blir det att jag inte gör det, o sen börjar jag träna igen om en månad men sen slutar det alltid likadant.. Jag vet inte hur jag ska få mig att göra det varje dag. Kanske funkar om Stoffe är på mig som fan, får väl kolla om han har lust med det ;p Han ska ju börja träna ordentligt igen också så.

Men men, jag har en regäl hög med papper bredvid mig som jag måste gå igenom så får höras mer imorrn :)

//kisses

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Du bloggar ju massa nu - bäst! :)

2010-10-20 @ 08:16:58
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0