Hurry up and wait

Haha va fail. Upptäckte precis att förra inlägget las upp en dag för tidigt. Alltså det är klart att jag vet att min o Stoffes dag är den 28 oktober, men hade lite strul med tidsinställda inlägg. Det funkar inte för mig..
Men men. Har inte orkat blogga på en vecka för haft ganska mycket för mig. I helgen var jag och älskling i gbg och firade våran 2års dag :) Vi bodde på hotell, shoppade och gick på bio. Super mys var det!

I veckan har det bara vart skolan som gällt. O har fått så fruktansvärt ont i ryggen. Fattar inte vad det är, så ska ta o kolla upp det hos en kiropraktor hade jag tänkt. Men nu måste jag dra för måste ut till stallet även om jag inte borde det för ryggen.

/kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0