Hey sunday, i don't like you..

Oj oj, nu har jag vart regält seg på att skriva igen.. Fy skäms! Fast, de är lugnt eller?
Aja. Jag hade födelsedagskalas förra helgen if you guys remember. Fick en massa fina presenter ^^ Kanske kan ta och fota dom på tisdag för då vet jag att jag inte har så mycket att göra under dagen. Fast det är tre paket som jag inte har fått än, vet inte riktigt när jag får dom :p

I måndags fyllde jag 20! :D Grattis till mig ;p Sen i rästen av veckan har det väl inte hänt så mycket. Bara praktiserat och jobbat.

O just nu tvättar jag. Men jag är så irriterad. Den som hade tvätt tid innan mig använder fortfarande torkrummet fast han inte får det! Och så har han tagit nyckeln så jag fick springa o leta efter en nyckel >.< Det slutade med att jag kastade ut kläderna och skrev en lapp! (Hans tvättkorg stog där nere, så jag slängde ju kläderna så klart i den) Så nu ska jag ner o kolla om han har vart nere o hämtat sina grejer..

/kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0