One month left..

Okej jag fattar inte. Så fort jag inte skriver här på nåra dagar, då kollar en massa på bloggen. Men när jag väl skriver så sjunker det som fan x) Helt ologiskt! Enligt mig. Men men. Tror jag håller på att bli sjuk. Har så fruktansvärt ont i halsen, känns som en början till halsfluss. Iofs så har jag aldrig haft det, men jag har haft en början på det (rättare sagt röd innuti halsen och så har det gjort riktigt ont) flera flera gånger. Får väl se hur det slutar..
Annars har det väl inte direkt hänt nåt. Bara praktik och jobb. Och stallet såklart. Men knappt det känns det som :( Har inte ridigt på några dar då jag inte har hunnit, och när jag väl hunnit har det vart förjävligt väder!
Jag är inte den som bangar att rida pga vädret, men när det blåser snö från sidan och inte faller rakt ner från himlen, då är jag inte så på med att rida. Får så jäkla ont i ögonen! Aja, så fort jag kan ta mig ut till stallet själv, då jäklar! För då är jag ju inte tvungen att bli färdig samtidigt som nån annan i stallet bara för att jag ska få skjuts hem, utan då kan jag äntligen hinna rida igen! Woooh!

Men nu ska jag ta o fixa mitt te så jag blir bra i halsen! Höres imorrn i guess ;p

/kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0