13/11

Sitter hemma hos mor och far och sjunger på Miss Nothing. Väntar på frukosten :) Fast jag behöver väl ingen frukost egentligen eftersom jag ska ha kalas senare. Så jag lär nog få för mycket mat i mig ändå :p Har gjort en massa smörgåstårtor och snart ska vi börja med tårtorna ;)

Men nu till nåt helt annat. Jag har inte skrivit på ett bra tag och det har ju faktiskt hänt en del. Förra helgen hade vi Halloweenfest! It was awsome! :D Alltid velat ha det men förr så hade jag vänner som inte "våga" klä ut sig, sjukt tråkigt ;) Men nu jäklar blev det äntligen av, och jäklar vad skoj vi hade! Bilder får jag väl ta och lägga upp imorrn.
Sen så har jag fått jobba, äntligen! :) Så gött o mer komemr det tydligen bli ;p Haha

Men nu måste jag gå för nu är frukosten färdig :)

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0