Tralalaa

Okej det blev inget bloggande sist när jag lovade :p Men skit samma. Liten uppdatering nu i alla fall. Åkte hem till mina föräldrar i onsdags, skulle träffat Evelina men hon fick världens migrän så de blev inte av. Satt bara hemma och kolla tv :p Hälsade på Sotis (hästen som höll min häst sällskap när jag bodde hemma) och hennes kompisar också. Fick sånt jävla dåligt samvete när jag hälsade på henne, hon ville så gärna komma ut o bli grejad med, o så går hon typ själv i hagen och det är ju jag som har tagit hennes bästis :/ MEN jag ska egentligen inte ha dåligt samvete eftersom det inte var jag som red henne osv men jag är lite känslig för sånt dära så jag blir lessen ändå.

Okej men i torsdags då, de hände en massa roliga saker! Först åkte vi och hälsade på Confettis "bebis" (hon är två år nu) och oj vad stor hon har blivit! Sen så vart det bara att åka hem, äta, sminka sig, hämta Jenni och sen åka vidare till vänersborg för att bli fotad. Så jävla kul var det! :D Jag ska absolut börja mer med det, jag har ju en liten töntig dröm som alla småflickor har, bli fotomodell. Yeh nu vet ni. Sen i alla fall så åkte vi in till stan, träffade Evve och kollade på Skrädderi och Modes modevisning (den linjen jag gick på gymnasiet) :) Fyfan säger jag bara! Om ändå vi inte hade haft så mycket att sy så vi hade kunnat göra så fina saker som dom gjort... Och fått finare tyger... Oh well. Jag ska nog börja sy igen, om jag orkar :p Är jäkligt trött på det men ändå så vill jag.. Men ska sy lite nu i helgen ändå för Michaela kom hit med sin studentklänning som jag ska sy upp åt henne :)

Idag så har det inte hänt jätte mycket, bara vart i stallet såklart :) Hopptränade, och oj vad bra det gick :D Jag har nog underskattat min häst lite, eftersom vi inte har tävlat osv på så länge så har jag inte hårdtränat henne på samma sätt, så jag har tänkt att hon säkert glömt en del men idag när jag testade lite så var hon så jäkla duktig! De är inte att jag har underskattat henne i hoppningen utan i att just kunna galoppera på så små volter o sånt dära. Men hon var så himla duktig! Även om det var riktigt jobbigt så gjorde hon det, så underbar är hon! :)


Detta tränade jag på idag :)    (Inte min bild)
Måste bara säga att de var så sjukt kul, för när Jessica tog bort studds bommarna så det bara var en kombination så hoppade hon i alla fall där bommarna hade legat haha så jävla kul x)

Men nu måste jag sluta skriva för min pojkvän får ryck på mig :p Han vill kolla en massa filmer nämligen
Så ha de bra!

//puss

Kommentarer
Postat av: Trees

HAha fiafia:D du ska ju ta med din prins till london sen så;)



Ska du till metaltown?

2010-06-13 @ 22:09:11
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0