Seeeg

Okej jag är verkligen kass på att skriva nu för tiden. Grejen är att jag alltid har nåt annat för mig när jag är inne på datorn. Vet inte om det kan vara för att jag har suttit o letat efter en sadel som en galning men jag ska försöka bättra mig och skriva i alla fall varannan dag.

Men aa jag är i alla fall fortfarande sjuk, som tur är så har min rethosta nästan försvunit helt, förutom på mornarna. Men nu har jag snorig näsa istället.. Inget kul alls!

För övrigt har de väl inte hänt nåt speciellt. Fått sålt min sadel, sjuukt skönt. Nu ska jag bara hitta en till mig också.
Sen igår så var jag hos Jessica och fick mitt hår fixat, äntligen! :D
Så här blev det



Har vart i stallet idag också, såklart.. Blev tyvärr ingen ridning för det har spöregnat hela dagen :/
Titta så blöt min älskling var när hon kom in. Men så söt var hon haha, ser verkligen ut som om hon tycker att jag skulle tagit in henne en aning tidigare :p



Men nu tror jag att min lilla pojk vill titta film, även om klockan är lite mycket :p

//kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0