Im Back!


Okej nu är jag tillbaks igen. Har bara inte orkat skriva de senaste. Har haft en del att göra.
Men ja ni ska få en liten snabb uppdatering.

Jag och Jessica var på föreläsning i Falköping om avmaskning m.m för hästar,
mycket intressant!
Jag och älsklingen har haft 1 och ett halft år, den 28april :')
Jenni har vart här en helg.
Födelsedagsfest för älsklingen som fyllt 22.
Jag och Jenni åkte till Herrljunga i onödan, missförstånd mellan mig o tatueraren..
Löshoppat hästarna i stallet, väldigt kul ^^
Lagt ut mina sadlar för försäljning och letar efter en ny.

Och såklart så har jag vart i stallet varje dag :) Vad hade jag gjort utan min pålle?!

Men just nu sitter jag i soffan och hostar.. Lyckats bli sjuk :/ I alla fall så kollar jag efter sadlar osv. Hoppas jag hittar en svart begagnad Thorowgood T4 Hopp sadel som passar mig o min häst snart.

Well well, ska väl fortsätta att kolla runt nu
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0