Duktig tjej jag är ibland ;>


Idag känner jag mig ganska duktig ändå. Har äntligen fått ringt till tandvården och vårdcentralen för att kolla så jag verkligen är överskriven hit till Tidaholm. Sen har jag också fixat mig en sadel, äntligen :D Frågan är när den kommer. Sen så tyckte jag att jag förtjänade lite grejer själv också, så har klickat hem lite kläder som gör sig mycket bra i min garderob ^^ Well well, nog med det roliga, ska ut o diska i köket nu, sen blir de till att laga mat.

Har pratat lite med min lilla ÖrebroJessica idag också, och vi har kommit fram till vad jag ska satsa på att göra, skönt att ha nån att prata sånt om som verkligen fattar o är smart ;p haha. Får se om jag trivs med det på heltid sen när jag är färdig bara :p Annars i värsta fall har jag ju en del andra planer som tur är ;p

Men nog om detta, måste ta tag i disken osv. Hörs kanske mer ikväll

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0