When she was 22...

Gick upp tidigt idag, bara för att diska och fixa med alla kläder som hänger i hela lägenheten. Kul va?
Ska strax fortsätta med det men ville bara uppdatera lite. Snart (tror jag i alla fall) kommer min pappa med en massa halmbalar så då bär det av till stallet. Efter det och efter att älsklingen har slutat jobbet ska vi åka hem till mina föräldrar. Vi ska nämligen på mitt ena brorsbarns dop (jag ska vara fadder :p) imorgon. Sen så ska Jenni blondera min utväxt ikväll förhoppningsvis :)

Ganska mycket att göra denna helgen men de är okej, kul när det händer en massa ;) Men nu måste jag fortsätta att diska o dansa runt i lägenheten till Telephone med Gaga och Beyonce. Japp älskar denna videon och musiken med, Lady Gaga är ju fan awsome!

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0