Stallet

Hej på er! Kom hem från stallet för inte så längesen. Idag fick Confetti komma ut till dom andra hästarna för första gången. Det gick hur bra som helst! Hände knappt nåt, de roliga var att hon gick och tog den högsta rangen i flocken nästan direkt :p Och dom är ändå 7st i den flocken. Fast sen blev de lite väsen mellan den förra flockledaren och confetti men de är ju inte så konstigt hehe.

Men nu ska jag ta o sätta mig och försöka bli varm, kanske ska ta mig en varm oboy :) Sen blir de till att gå igenom en del hästsaker, diska osv. Skriver i alla fall mer senare :)


Tog ingen bra bild, de får bli en annan gång men här är i alla fall min älskade Confetti och den gamla gumman :p

Vad händer hos er idag? :)
//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0