Snow again..

Igår kväll när älskling jobbade åkte jag, stoffes mamma o lillsyrra, maria och annie o kollade på ett annat stall som maria hade tipsat om. Det var jätte fint, o de var bättre än de andra jag har kollat på för här har dom större ridabana som också är upplyst, många ridvägar och de kändes som ägarna till stallet var mycket mer insatta i allt som har med hästar att göra, och det är kul att dom som äger stallet också har travare som dom rider på :) Sen så var det billigare också och det är ju bra för mig som är arbetslös :p

Sen när älskling hade slutat jobbet så hade vi myskväll med god mat och en massa avsnitt av skins för det var våran dag igår <3 Love you, and you're my everything!


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Blir väl de vanliga, diska och läsa i körkortsboken.. men nu ska ja börja läsa, ha det bra!

//puss

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Love you babe <3

2010-03-01 @ 14:51:45
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0