sova kanske?

Har inte gjort så jätte mycket idag, bara diskat lite o lagat mat.
Jag och älsklingen hade tänkt att kolla på film ikväll men vi upptäckte att den filmen vi skulle se på fortfarande är hos hans mamma o syrror. Så de blev ingen film ikväll. Men det kanske är lika bra för imorgon ska jag upp tidigt, ska med Anna (stoffes jobbkompis) till stallet imorgon o hjälpa henne lite och lära mig lite mer om stället. Kul att jag aldrig har pratat med henne förr :p Bara hejat lite smått när jag o stoffe handlat o hon jobbat typ :p Men hon verkar jätte snäll och hon har ju också häst där så de är ju kul :D
O nåt som är ännu roligare är att min älskade häst antagligen kommer hit på onsdag :D läängtar!

Men nu får jag nog ta och gå, stoffe vill sova och det borde jag med göra :p

Sov så gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0