slow night

Var i stallet imorrses, min o Elins dag att fodra, släppa ut och ta in hästarna. De gick fint, sen blev de bara lite chill hemma sen bar det av till stallet igen med Anna. Vi skulle egentligen ha ridigt men det dök upp nåt för henne så vi hann bara att åka till stallet o mocka. Blir ridning imorrn och på onsdag istället :) Sen fick jag skynda mig hem o slänga mig in i duschen. Sen blev det fika med Jonna på Julius. Mycket trevlig tjej, har aldrig träffat henne förr men de var kul :) Diggar alla hennes piercingar o tattos :p

Efter fikan fick jag skynda mig hem igen och byta om för då skulle jag ut till stallet igen. Mockade lite i hagen för de ser förjävligt ut där nu, sen fick Confetti en regäl ryckt så nu har jag fått bort mycket av vinterpälsen som hon tappar, men ja de är ju inte slut på den pälsen än tyvärr :p Sen gick vi ut o gick lite, (och sprang) de tyckte hon var jätte kul. Kände att jag var tvungen att ta ut henne så hon får röra på sig så hon inte får kolik för det enda hästarna gör i hagen är äter och står stilla o hon tittade lite på magen så för säkerhetens skull fick hon gå ut med mig en sväng :)

Nu har jag och min stackars älskling som är sjuk tittat på film, men vi ska väl snart sova eftersom vi båda ska upp tidigt imorrn. Så ni får sova så gott, när ni nu ska sova :p

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0