seeeg..

Hej hej! Alltså idag var det som vanligt en föreläsning med arbetsförmedlingen, men shit vad flummig o trökig den var idag! Shit jag trodde jag skulle somna! Ja o Linda visste knappt vad vi skulle ta os till. Sen efter det har jag inte gjort så mycket, bara slöat lite för att sen cykla till stallet. Red ut en liten sväng med gina, marie och magita, fast det var bara jag som red dom andra gick med hästarna. Så sjukt mysigt är det att rida här borta. Riktigt glad att jag flyttade Confetti dit :p

Nu då så står jag mellan två berg utav disk, tänker diska allt nu för jag orkar inte med att ha det så här! Men som sagt nu ska jag börja diska och lyssna på lite music! :)

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0