myskväll

Var på föreläsning i morrses med af. Helt okej men hon berättade allt vi redan visste så de var ganska långtråkigt, men träffade på Lene där så vi två och Linda satt o hade lite kul åt en grej istället :p Sen i mitten av dagen var jag och Anna ute och red. Skit kul hade vi o hästarna tyckte de var jätte kul :)

Och nu ikväll har jag vart o vaxat bena hos Mia för hon behövde ha någon att träna på, de roliga var att hon frågade ifall jag vågade när hon skulle börja eftersom jag aldrig gjort det förr, och jag sa att de lär ju inte vara värre än att tatuera sig :p Men fy i helvete vad ont de gjorde på mig xD Jag tror seriöst att jag tycker att det är värre att vaxa bena än att tatuera mig, för fy fan vad ont de gjorde! Jag har nog jäkligt känslig hud x) Men vaxet som hon använde tog jätte bra på mig så hon fick med allt hår och nu så har jag super lena ben :D Så lätt att jag ska fortsätta hos henne ;p

Men nu har jag o stoffe tvättat klart så vi ska väl kolla lite film eller nåt, för vi har våran mysdag idag istället för på söndag då det är våran dag eftersom vi åker till London natten till Måndag :)
Nu ska jag gå o hämta min Ben&Jerry ;)

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0