my honey is here

Idag flyttade vi min älskade häst hem till Tidaholm :) Så glad är jag!
Fast jag är lite nervös :p Jag är nämligen alltid sån i början när jag är på någon annans gård o jobbar eller som nu, har hästen där då blir jag typ stirrig för jag är så rädd för att göra fel osv. Det dumma är att stirrigheten gör så jag inte riktigt kan konsentrera mig på vad dom säger o det är ju i början jag måste lyssna som mest för annars finns ju risken att jag gör fel. Så töntig är jag, men de får väl gå ändå. Alla gör ju sina små fel ibland. Well, nu vill min kära lilla pojk titta på film så jag får väl ta o stänga av datorn. Men jag skriver imorrn :)

Sov sött, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0