Lovely day!

Äntligen fungerar mitt internet igen! Så nu jäklar ska jag komma igång igen :)
Okej i torsdags så var ju jag o Jenni i gbg o kollade på Alice in wonderland. Så jäkla bra var den! Den ska jag absolut köpa när den kommer ut :) Efter det åkte jag hem till mina föräldrar för att packa lite mer saker som ska hem till Tidaholm, för på onsdag flyttas min häst förhoppningsvis :D Så just nu står det en massa hästgrejer i lägenheten, ska ta ner dom till förådet senare..

Just nu sitter jag o små kollar på Mona Lisas Leende (som jag tycker är så underbart bra) och syr ihop en av mina väskor, fodret har gått sönder nämligen. Ska fixa med en massa kläder sen också :)

Skriver mer senare :)
//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0