Late night..

Vart en stunde i stallet idag as usual :) Sen har jag börjat med balklännings konstruktionen till en kompis, så snart ska det börjas sy. Ganska kul att komma igång med de lite igen, så man inte glömmer allt man har lärt sig :p

Har precis kollat på Troja o Evelina (Stoffes lillsyrra) kom o höll mig sällskap en stund :) Men innan det kom Stoffe o lämna av en pizza till mig, förstod inte riktigt varför jag skulle ha en när killarna ändå skulle vara o käka de hos jocke, men han "tvinga" på mig en :p go var den men orkade knappt nåt. Men nu funderar jag på att sova för jag har suttit o gäspat konstant i mer än en timma o mina ögon börjar svida. Får väl se när stoffe kommer hem, hoppas inte han väcker mig bara :p

Natti!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Klart du ska ha pizza älsk! Och jag väckte dig inte :) Puss

2010-03-19 @ 13:08:51
URL: http://aimformyheart.tumblr.com
Postat av: Stoffe

Klart du ska ha pizza älsk! Och jag väckte dig inte :) Puss

2010-03-19 @ 13:09:13
URL: http://aimformyheart.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0