Kul dag!

Klockan 9 imorrse var Linda snäll och körde mig till stallet :) (Inte den Linda som har häst i stallet utan min granne :p) I alla fall. Fixade i stallet och sen drog vi hem en snabbis för att byta om och sen drog vi vidare till Skövde. O jag fick åka i Lindas Herbie-bil. Skit kul var det, älskar den :D Men i alla fall så gick vi runt i Skövde nästan hela dagen, riktigt kul hade vi :) Sen efter ett tag drog vi hem och då följde jag med Linda in så jag fick hälsat på hennes kisse och pojkvän. Mycket trevligt var det! O hennes pojkvän ska hjälpa mig med mina painting skills osv, väldigt snällt av han :)

Sen efter ett tag var jag tvungen att gå upp en trappa, till våran lägenhet och börja tvätta kläder så då tog det roliga slut :p O nu ligger Stoffe brevid mig i sängen och kollar på mig som om han tänker "Snälla snälla stäng av datorn nu *änglamin*" Så jag får väl ta o stänga av den hära saken o gå och lägga mig också :p

//puss, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0