Hot.. But not in a good way

Hej hej! Kom hem från stallet precis. O jag känner mig så himla duktig för jag har cyklat 9km idag, och det kommer jag göra varje dag nu, det är nämligen 4,5km till stallet från vår lägenhet. Kanske får skjuts nån gång men nästan alla dagar blir de till att cykla :) Men jäklar vad varm jag är just nu, hade motvind hela vägen hem :p I alla fall, hade tänkt o fota lite i stallet idag så ni som är intresserade kan få se vart jag har min kära lilla polle nu, men jag orkade inte. Desutom så var inte hästarna alls intresserade av mig idag, dom var för upptagna med att stå och lata sig i solen :p

Träffa Zandra på vägen till stallet också, en mycket trevlig liten pratstund blev det :) Saknat det faktiskt, var ju ett tag sen, bruden får ju än så jäkla glad! :) Well, nu kom min lilla pojke hem från jobbet, men han ska iväg direkt på fotbollsmatch. Han kommer inte hem förens ikväll så jag ska väl bara ta de lugnt o städa o lite sånt där som man behöver göra. Kanske orkar göra en sminkning sen också, får se :)

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0