hem till föräldrarna igen då

Har haft lite fullt upp dom senaste dagarna så har inte riktigt orakt sitta vid datorn..
Idag ska jag i alla fall åka hem till mina föräldrar igen, måste packa ihop alla hästsaker osv för imorrn ska vi köra hit min älskling :D längtar så!

Jag har vart på en föreläsning idag också. Den handlade om hur vi kan göra oss intressanta för rekryterarna. Dom får det att låta så himla lätt att få jobb, varför kan jag inte bara få nåt då? Kanske beror på att jag inte känner så många runt omkring här så mitt nätverk är ju inte så stort.. Yeye, får fortsätta att leta.

Men nu måste jag ta o städa osv, ni får ha de så bra!

//puss

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Jag bor i Falköping :) klart det är okej!

2010-03-09 @ 14:13:00
URL: http://myscenario.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0