God morron!

Jo jag hann inte skriva mer igår för min lilla pojkvän ville kolla film o sen sova. Men de gör inget för jag gjorde inte så mycket igår efter stallet ändå :p Fick en hemsk huvudverk så låg mest i soffan o tyckte synd om mig själv.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska ta cykeln ut till stallet sen i alla fall. Tråkigt att det har börjat snöa igen bara, fast som tur är lägger det sig inte på backen, fast det kan ju ändras senare.. Det vet man ju aldrig. Men nu ska jag i alla fall göra frukost för nu börjar jag bli hungrig. Sen måste jag diska o gå igenom lite hästgrejer som ska med ut till stallet. Men skriver mer senare, och denna gången lovar jag det :)

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0