Bidibiboo..

Tjosan! Sorry att jag inte skrev igår. Mina föräldrar var här med en massa hästsaker så vi var i stallet ett bra tag. Stoffes mormor och morfar kom till stallet också för att titta på hästen. Stoffes morfar är ju så söt alltså, han kom o gav mig värsta kramen när dom kom o han var så intresserad av min häst osv :p Sen när Stoffe slutat jobbet gick vi och åt pizza.

Idag har jag i princip bara vart i stallet. Red på min polle för första gången här :) Jag och Linda i stallet red ut. Kunde inte rida så värst mycket eftersom snön förstör alla ridvägar just nu, den är ju så fruktansvärt hård.. Men men, kul var det i alla fall och Confetti var jätte pigg :p Men så sjukt äkligt! Vi red förbi en gård som hade en hög med skjutna rådjur, vildsvin m.m precis utanför ladugården. O de låg en massa ryggrader och inälvor utspridda överallt, så sjukt vidrigt! Dom har tydligen så bara för att locka fram rävarna så dom kan skjuta dom. Men ändå, så jääävla vidrigt!

Men nu ska jag och älsklingen se film, blir The Fourth Kind tror jag :)

Ha det så bra!
//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0