._.

Okej jag glömde lägga ut den fina bilden på Bilbo igår efter att vi hade ridigt. Haha så himla fin är den ;p

Han biter verkligen på allt och han lyckades ju så klart få tag i en plastpåse som han gjorde sönder. Så Anna gav igen lite på honom :p Kan ju också berätta att han verkligen inte bryr sig om nåt.

Well, idag har jag och älsklingen tagit det lugnt tills han började jobba. Har grejat lite med balklännings konstruktionen också, gör en balklänning till en bekant nämligen. Sen har jag vart ute i stallet en stund med Anna och Linda :) Jäklar vad min häst brunstar eller.. Sjukt jobbigt för nu har två-åringen som går ihop med dom börjat dia på Confetti och hon tillåter det, och det är absolut inte bra :/ Så ska kolla om vi kan flytta Confetti till en annan hage så länge.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem. Kollar runt lite på hästförsäkringar med, men om jag ska vara ärlig så fattar jag nada :p

Vad händer hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0