2 and a half men.. then NT2

Igår var en super rolig dag :) Först var jag, Stoffes pappa o tjej och Stoffes lillsyrra och kollade när älsk hade träningsmatch. Finns väl inte så mycket att säga om den tyvärr, gick inget vidare, men de var ju bara träningsmatch så de är bara att träna på tills matcherna börjar :) Sen blev de tjejkväll med Michaela, Jessica och Lene och våra kära killar hade killkväll ;p Innan allt började var jag en stund hos Michaela, en härlig pratstund blev det och sen kom Jessica och då fick vi smaka på Eriks mammas goa banankaka ^^ Jag är inte så förtjust i banan egentligen men den var faktiskt helt okej :)

Sen drog vi o handlade och sen vidare till Lene :) Då blev det till att skiva en massa grönsaker, fixa dippar och drinkar ^^ Så jäkla kul hade vi! Bara en massa tjejsnack hela kvällen och Twilight filmerna, dock så kollade vi inte så mycket på dom, vi pratade mest ;p Men så jäkla kul var det! Vi jäklades en del med våra pojkvänner också ;) Hehe, men de får ni inget veta om.


så här gottigt hade vi det ^^


Här är då flickorna :) Jessica - frisör, Michaela - hotellare o säljer mary kay och Lene - massör, och jag är ju inte med på bilden men ja kan ju sy kläder o göra en del make-up = vi fyra är allt man behöver ;) de blev iaf lite massage, men jag sket i de :p jag fick en fixad frisyr av frisören sen istället ;)

Sen så kan jag ju säga att vi trodde seriöst att killarna skulle komma hem runt tre och skit fulla, istället ringer dom o säger att dom är på väg hem när klockan är 11 och inte alls fulla :p haha. Så då drog vi hem till Jessica och Daniels lägenhet istället och umgicks med alla ett tag, ska inte prata om vad vi kollade på x) haha men trevlig kväll var det absolut :)


Nu ska jag ock älskling i alla fall kolla färdigt på National Tresure 2, men skriver imorrn för då blir de ännu en rolig dag :)

Natti på er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0