Pain..

Som ni säkert minns så skulle jag göra en överraskning på midsommar, och nu kommer det. Jag har rött hår! Okej det är väl inte världens grej men, jag har velat färga håret rött i flera år men aldrig vågat :p Men nu jäklar blev det av, dock blev det inte riktigt den röda färgen jag ville ha men det går ju att fixa ;p Efter allt fixande med hår så blev de lite chill och sen var det dags för att fixa sig inför festen. Det var en skojig fest, orkar dock inte gå in på detaljer :p Det enda jag kan säga är, stackars Jessica som fick gå hem med sin pojk klockan 10 ;p Men jag vet hur det känns, jag fick ju göra det förra året fast vid halv 10 ;p hahaha. Killar alltså ;)

 

Vad mer har hänt i helgen? Hmm, kan inte vart nåt speciellt för jag minns inte nåt haha. Grillade med Stoffes mor och systrar igår bara, det var mysigt :) Solat lite o sånt där också ;p

 

Sen finns det väl inget mer att skriva om, förutom att mitt jäkla ryggont gör så jääääkla ont just nu! Vet knappt vart jag ska ta vägen, seriöst. Ska gå till vårdcentralen imorrn och kolla ifall dom kan kolla på det. Fixa en remis till nån snubbe eller nåt..

 

Men nu ska jag nog stänga av den här saken o gå o lägga mig, även om stoffe o hans vänner spelar.. Kommer inte sova så gott, men det får väl gå :p

 

//kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi fixar lite bättre färg nästa gång :) mer rosa röd

2010-07-01 @ 11:13:17
Postat av: Stoffe

Snyggopälsko <3

2010-07-28 @ 17:34:50
URL: http://hopeandexplosions.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Aww du är så snälle Jessica som orkar med mig o mitt hår! ;p

2010-07-28 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0