14 juni

Ne nu jävlar får jag skärpa mig med bloggen alltså.. Ska börja om från början nu! Lägga ner mer tid på den o massa annat också så jag har nåt att skriva om ;p

Well. I helgen har jag vart hemma hos mina föräldrar. Det blev myskväll med tacos och farfars syster i fredags. Som förövrigt var helt blåslagen, men hon mådde bra ändå som tur var :) Sötare tant får man leta efter!
På lördagen blev det bröllop mellan min gamla skolkompis Eleonor och Emil, sjukt fint o sött bröllop! Evelina var snäll o hängde med mig som sällskap ;p haha nä men vi har inte setts på länge heller så nu fick vi chansen att umgås lite :) Efter bröllopet åkte vi en snabbis till Överby för att leta lite kläder, men hitta inget tyvärr. Sen drog vi hem till min bror o var där ett tag, väldigt kul! :) Älskar brorsan o hans familj.

Sen igår så var det dop, och jag antar att ni fattar vad som hände runt omkring då ;p Sen när vi skulle åka gav mina brorsbarn mig en kram, bara det att dom aldrig släppte! Haha. Dom tjatade om att jag inte fick åka, jag försökte lura av dom genom att säga att jag kommer hem om en vecka igen, julia ville hänga med mig till Tidaholm på direkten och sova över hos mig, brorsan kommer och säger att om vi frågar sofia snällt så kan du säkert göra det någon dag i sommar. Det slutar med att Jesper släpper och min bror får lyfta bort Julia, och hon blev typ helt tokig xD haha och hon ska vara 8 ;p liten knäpp tonårstjej är hon! :p tokigt men gulligt av dom i alla fall :p

Nu har ni fått lite uppdatering ;p men nu måste jag sluta, har en kille som ligger i mitt knä o säger att jag ska gosa med han istället för datorn hehe

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0