Oh waow..

Well, i love skins. And I love everything about britain.

Jo men hej. Borde kanske sova egentligen eftersom vi ska upp tidigt, men men. Måste bara säga att jag o älsklingen testade att göra egen kebabsås, en rosa och en röd. O om jag ska vara ärlig, så jäklar vad vi är bra på't! Riktigt stolt faktiskt, så gott var det! Så ja det har vart en liten myskväll med hemmalagad pizza o så. Myspys <3 Blev ett avsnitt av True Blood och filmen Shank. Dock så var Shank inte lika bra som jag trodde men den var ändå helt okej ;p Kaya är ju så jävla awsome!

Men på tal om annat, igår så hann jag inte skriva eftersom vi bjudit hem älsklingens syrror och annie på middag och filmkväll. Blev hemmagjorda klyftpotatisar och sweetchili kyckling, riktigt gott blev det! Sen blev det även två japanska skräckisar som inte var så party, så de är ingen idé att ni ens får veta namnen. Men mest för att jag inte minns dom hehe. Men nu ska jag nog ta o sooooova, för börjar bli lite lite trötter.

/Kisses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0