P.S. I Love You


P.s. I Love You

Okej jag skulle skrivit igår egentligen, men blev så jäkla trött när jag skulle göra det så gick o la mig istället :p Men i alla fall så kom mina föräldrar och hälsade på igår, det var kul :) Vi drog till Habo för att hälsa på några av mina kusiner, vilket var jätte kul! Älskar när man står nära sin släkt! Eller aa jag har gjort det när jag var mindre o sen har vi glidit isär mer o mer vilket är ganska förståerligt eftersom alla flyttar mot olika håll osv, men jag tycker det är synd. Men nu kanske det kan bli bättre igen :) På vägen hem åkte vi förbi Falks grav, inte så speciellt. Sen på kvällen såg jag denna underbara film. För folk som inte sett den, SE DEN! Finare film får man leta efter! Älskar den! O den blir ju inte sämre precis när en snygg Irländare som Gerarld Buttler är med ;) Hehe.

Så vad har hänt idag då? Jo har vart ute o badat min häst, behövdes kan jag säga! Dock så rulla hon ju sig precis efter, men det förvånade mig inte speciellt mkt :p Sen har vi vart på grillkväll hos älsklingens pappa :) Lite kubb o en del prat o så där, mycket mysigt! :)

Men nu tänkte jag nana faktiskt, får se om det händer nåt kul imorrn :)

/Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0